Kokoukset

Jyväskylän paikallistason toiminnan selkäranka on kuukausikokous. Jyväskylän Perussuomalaiset pitävät avoimen kuukausikokouksen käytännössä aina kaupunginvaltuuston kokouspäivää edeltävän päivän iltana eli noin kerran kuussa sunnuntaina. Kokous on avoin ja se tarkoittaa, että olet tervetullut tutustumaan ja tuoda kaverisikin! Tarjoamme kahvit.

Kuukausikokouksessa käsitellään ajankohtaisia asioita, kuullaan vierailevia alustajia ja keskustellaan päivän politiikasta. Jyväskylän perussuomalaisia luottamushenkilöitä on henkilökohtaisesti tavattavissa. Se tarkoittaa, että läsnä on meidän omia valtuustoryhmän, lautakuntien, hallitusten ja johtokuntien jäseniä kaupungin eri toimialueilta. Jos sinulla on terveisiä, tule kertomaan!

Säännöllisenä ohjelmana kuukausikokouksessa käydään läpi valtuuston päätöksentekoon seuraavana päivänä tulevat asiat. Terveiset eli evästykset ovat luottamushenkilöille tarpeellisia ja kuukausikokouksessa niistä keskustellaan.

Kuukausikokoukset järjestetään pääsääntöisesti Hotelli Albassa (Ahlmaninkatu 4) jokaisen valtuustopäivän edeltävänä iltana klo 17-19.

Seuraa kalenteria ja tiedotusta Facebookista!

Valtuustopäivät: http://www.jyvaskyla.fi/hallinto/valtuusto/kokousajat

Kaupunginhallituksen kokoukset: http://www.jyvaskyla.fi/hallinto/hallitus/kokousajat

Lauta-, johto- ja toimikuntien kokoukset: http://www.jyvaskyla.fi/hallinto/lautakunnat